בשוק תעסוקה בו לנצח יהיו יותר עובדים ממקומות עבודה, חשוב להכיר ביכולות שלך ולהביא אותן לידי ביטוי במיתוג שלך. המיתוג צריך להיות מבוסס על ההנחה שככל שתביא יותר תועלת למעסיק יעלה ערך המותג שלך וחוזר חלילה. אם בשוק קפיטליסטי מותג איכותי שורד טוב יותר את תהפוכות השוק, מצליח יותר, רווחי יותר, אז גם כשמתייחסים אל שוק העבודה - עובד שדואג לקדם את המיתוג שלו מצליח יותר, מתקדם מהר יותר, מרוויח יותר, מגשים את הפוטנציאל שלו ולכן מביא ערך רב יותר למעסיק.
הצלחה בקריירה כבר לא קוראת מעצמה ואינה מבוססת רק על נאמנות לארגון ומוסר עבודה גבוה. כדי להצליח בשוק התעסוקה צריך לשכנע, לשווק, לבטא ערך מוסף, להתפתח, להמציא מחדש. הרבה שכירים מוכשרים מתקשים להצליח בקריירה שלהם ותולים זאת בכישורים, ביכולות או במזל. עובדים אלו מתקשים להבין את חשיבות המיתוג האישי ולכן לא מגבשים אסטרטגיה מחושבת לגבי הקריירה שלהם.
מיתוג אישי = ערך מוסף למעסיק
מעסיק פוטנציאלי נדרש לבחור את העובד הבא מתוך מבחר רחב של עובדים אפשריים ומתמודד עם תהליכים גלובליים שרק מעצימים את מרכיבי התחרות. המטרה המרכזית של המעסיק היא למקסם את עלות העובד מול התועלת שהוא נותן לארגון ולכן עליו לבחור את מי שמציב בחזית המיתוג שלו את הפוטנציאל הגדול ביותר ליחס שבין עלות לתועלת = ערך מוסף.
שלבו אסטרטגיות מיתוג בחזון התעסוקתי שלכם
כאשר אתם משלבים אסטרטגיות מיתוג לתוך החזון התעסוקתי שלכם, אתם מוסיפים ערך לעשייה שלכם וכך מגדילים את התועלת למעסיק. מיתוג אישי מתקיים כאשר האדם מתמקד ב: אישיות | כישרון | משאבים | שירות שמבדלים אותו מאחרים וכך נוצר בידול המבוסס על הבטחה למתן ערך ייחודי. השתדלו להשאיר חותם איכותי על כל דבר שאתם עושים (שיחת טלפון, מייל, פגישה, פרזנטציה, הרצאה).