חפשו אותי בפייסבוק  
052-3595466
השינוי מתחיל כאן!
 
גלו כבר עכשיו מהם חמשת השלבים הראשונים במיתוג אישי
מלאו פרטים ותקבלו מצגת ייחודית:
 
דרור הדדי | מיתוג אישי
מיתוג אישי
ייעוץ עסקי
מעבדה מעשית
למיתוג אישי

ניהול קריירה

מאמרים ככלי למיתוג אישי באינטרנט

אחת הדרכים הנוחות והמקצועיות ביותר ליצור, לחזק ולתחזק את המיתוג האישי שלך היא להפוך אותך למומחה בתחומך. מאמרים באינטרנט מקודמים היטב וממקמים את החיפוש אחר השם שלך במיקום "גבוה" בגוגל. ככל שיהיו יותר מאמרים תחת השם שלך, אשר יתמקדו בתחום העיסוק המרכזי שלך, כך החיפוש אחר השם שלך בגוגל יהיה ממוקד יותר וידגיש במהירות את השליטה שלך בתחום.

באופן כללי, ההמלצה היא לכתוב מספר רב של מאמרים קצרים וממוקדים הנותנים מידע אינפורמטיבי המועבר בצורה זורמת ובגובה העיניים. אדם שירצה להעמיק בתוכן, כבר יפנה אל מי שיתפוס כמומחה בתחום וייעזר בו להעמיק את ידיעותיו – המטרה שלך היא להפוך למומחה בתחומך ולהציג את היכולות, הכישורים והערכים שלך.

 10 דברים שכדאי לדעת על כתיבת מאמרים/תכנים באינטרנט לצורך מיתוג אישי:


  1. סגנון הכתיבה צריך להיות ממוקד, אינפורמטיבי, מאורגן.
  2. חייבת להיות כותרת וכותרת משנה למאמר המתארות מה אלמד/ארוויח/אגלה בקריאת המאמר.
  3. מילות מפתח – חשוב לבחור מראש 3 מילות מפתח ולדאוג שהן יחזרו בין 5-10% מסך המילים במאמרוהמילה המרכזית חייבת להופיע כבר בכותרת.
  4. אורך המאמר צריך להיות בין 400 ל 1000 מילה.
  5. מתוך המאמר יש לבחור מילות מפתח וליצור מהן קישורים לעמודים רלבנטים באתר האישי שלך.
  6. את מילות המפתח במאמר יש לסמן בבולד (לצורך הדגמה במאמר זה, מילות המפתח הן: מיתוג אישי, מאמר, כותרת, מילות מפתח והן מסומנות בבולד לאורך כל הקטע J).
  7. מילות המפתח צריכות להיות מגוונות בדרך בה הן מופיעות במאמר לדוגמא "הכנסה נוספת" (נוכל לכתוב גם הכנסה, הכנסתו, הכנסות, הכניס, תוספת הכנסה, הכנסה צדדית וכו').
  8. לכל פסקה או שתיים במאמר חייבת להיות כותרת משנה, זה נועד גם לעשות סדר וגם לאפשר סריקת טקסט בניגוד לקריאת טקסט (מה שרוב האנשים עושים).
  9. החלק החשוב/המרכזי במאמר חייב להופיע כבר בפסקה הראשונה ורמזים ממנו צריכים להופיע בכותרת.
  10. מקובל לפזר 2-3 ציטוטים מפורסמים בהתאם לתוכן בתוך המאמר. רצוי שהציטוט יכיל גם מילות מפתח (יש אתרים/ספרים שמספקים ציטוטים לפי עולמות תוכן).