חפשו אותי בפייסבוק  
052-3595466
השינוי מתחיל כאן!
 
עובדים קשה אבל לא רואים תוצאות?
מלאו פרטים ונוכל לקבוע פגישת הכרות ללא התחייבות:
 
ניהול הקריירה מתחיל כאן!
מיתוג אישי
ייעוץ עסקי
מעבדה מעשית
למיתוג אישי

ניהול קריירה

איך מנהלים קריירה?

הצלחה בקריירה כבר לא קוראת מעצמה ואינה מבוססת רק על נאמנות לארגון ומוסר עבודה גבוה. כדי להצליח בשוק התעסוקה צריך לשכנע, לשווק, לבטא ערך מוסף, להתפתח, להמציא מחדש. הרבה שכירים מוכשרים מתקשים להצליח בקריירה שלהם ותולים זאת בכישורים, ביכולות או במזל. עובדים אלו מתקשים להבין את חשיבות המיתוג האישי ולכן לא מגבשים אסטרטגיה מחושבת לגבי הקריירה שלהם. 

מיתוג אישי = ערך מוסף למעסיק
בשוק תעסוקה בו לנצח יהיו יותר עובדים ממקומות עבודה, חשוב להכיר ביכולות שלך ולהביא אותן לידי ביטוי במיתוג שלך. המיתוג צריך להיות מבוסס על ההנחה שככל שתביא יותר תועלת למעסיק יעלה ערך המותג שלך וחוזר חלילה
. אם בשוק קפיטליסטי מותג איכותי שורד טוב יותר את תהפוכות השוק, מצליח יותר, רווחי יותר, אז גם כשמתייחסים אל שוק העבודה - עובד שדואג לקדם את המיתוג שלו מצליח יותר, מתקדם מהר יותר, מרוויח יותר, מגשים את הפוטנציאל שלו ולכן מביא ערך רב יותר למעסיק.

מעסיק פוטנציאלי נדרש לבחור את העובד הבא מתוך מבחר רחב של עובדים אפשריים ומתמודד עם תהליכים גלובליים שרק מעצימים את מרכיבי התחרות.  המטרה המרכזית של המעסיק היא למקסם את עלות העובד מול התועלת שהוא נותן לארגון ולכן עליו לבחור את מי שמציב בחזית המיתוג שלו את הפוטנציאל הגדול ביותר ליחס שבין עלות לתועלת = ערך מוסף.

נסחו עמדה ברורה ועמדו מאחוריה
עובדים מצליחים, ידועים בדרך כלל בעמדות שלהם ובעובדה שהם מוכנים לקחת סיכון ולהילחם על מה שהם מאמינים בו. הם נאמנים לדעותיהם גם אם בסביבה נשמעים קולות אחרים או מתנגדים. מיתוג אישי אינו עוסק ברצון שכולם יאהבו אותנו, אלא בצורך שלנו להשפיע בצורה איכותית על האנשים שיש בכוחם לעזור לנו להשיג את היעדים שלנו. לכן, אם אתם מאמינים במה שאתם עושים אל תפחדו ליצור לעצמכם גם מתנגדים. אם אתם מוכנים לקחת צ'אנס, אם אתם משוכנעים בצדקתכם, אם בחנתם את כל האופציות ובחרתם בדרך שלכם – אלו מרכיבים חשובים במיתוג שלכם ויש בכוחם להבליט אתכם מעל השאר ולהוות בסיס המיתוג שלכם.

גם כשכיר – אני קודם כל הבוס של עצמי
בשוק העבודה של היום אנחנו חייבים לחשוב על עצמנו כעל מנהלי הקריירה שלנו ולפעול תוך כדי חשיבה ותכנון לטווח בינוני וארוך. הגיע הזמן שתחשבו כבר היום איפה אתם רוצים לעבוד בעוד 5 שנים ובעוד 10 שנים. ככל שתתנו לעצמכם תשובה יותר מדויקת לשאלה מה עליכם להשיג השנה כדי להתקרב ליעדי הקריירה שהצבתם לעצמכם, כך יגדל גם הסיכוי שבאמת תשיגו את מה שאתם מאחלים לעצמכם. חשוב להקדיש זמן לתכנון הקריירה, לקבוע פגישות קבועות בנושא עם חבר או בן משפחה שמכיר אתכם היטב ויכול לעזור לכם לקיים דיאלוג איכותי עם עצמכם.

תפסיקו לחכות שמישהו אחר ישלוט בקריירה שלכם וקחו עליה אחריות. אל תבנו על מחלקת משאבי אנוש או על הבוס שלכם – יש להם אינטרסים אחרים מהאינטרסים שלכם! ברגע שתבינו שהקריירה שלכם נמצאת רק בידים שלכם ותפעלו בצורה פרואקטיבית גם תביאו לתוצאות אפקטיביות.

 דרור הדדי, מיתוג אישי

 תפסיקו להתנהל ותתחילו לנהל
שכירים עסוקים לרוב בצעד הבא בקריירה שלהם: שדרוג הקו"ח, פגישת העלאת שכר, המתנה לקורס הקרוב... וכך מתעלמים מהמסלול המלא. בכל פעם שהם משיגים את הצעד הבא הם מסמנים וי ונזכרים שוב בקריירה שלהם רק כאשר מגיע הזמן לצעד נוסף.

קריירה היא תהליך שיעסיק אתכם כל החיים וסביר שיהיה הדבר שבו תשקיעו את הכי הרבה אנרגיה לאורך החיים. איך יתכן שדבר כל כך מורכב ומשמעותי בחיים שלכם לא מקבל מיכם מספיק התייחסות?

הקפידו לשאול את עצמכם בכל יום מחדש:
כיצד רשימת המשימות היומית שלי תקדם אותי לשלב הבא שאני מתכוון להשיג בקריירה?
איך השיחה הבאה שאני הולך לעשות תעזור לי בקידום הקריירה?
איך בפגישת הצוות הבאה אביא את עצמי לידי ביטוי, כך שזה יתרום לקידום הקרירה שלי?
מה עשיתי היום שיכול לקדם אותי להשגת המטרות ארוכות הטווח שהצבתי לעצמי? 

 

שלבו אסטרטגיות מיתוג בחזון התעסוקתי שלכם
כאשר אתם משלבים אסטרטגיות מיתוג לתוך החזון התעסוקתי שלכם, אתם מוסיפים ערך לעשייה שלכם וכך מגדילים את התועלת למעסיק.
מיתוג אישי מתקיים כאשר האדם מתמקד ב: אישיות | כישרון | משאבים | שירות שמבדלים אותו מאחרים וכך נוצר בידול המבוסס על הבטחה למתן ערך ייחודי. השתדלו להשאיר חותם איכותי על כל דבר שאתם עושים (שיחת טלפון, מייל, פגישה, פרזנטציה, הרצאה).

נסחו חזון תעסוקתי המבוסס על זיהוי צרכים/ערכים

חזון תעסוקתי הוא דבר מתמשך ודינמי המצביע על כיוון ברור כך שהוא מסייע בהצבת יעדים. ללא חזון, ברגע שהושג יעד מרכזי הרבה יותר קל לעצור ולהסתפק במה שיש.