מה זה מיתוג אישי?
מקובל לחשוב שתדמית ומיתוג מיועדים רק למפורסמים או לכאלה שנמצאים באור הזרקורים. חשוב להכיר בעובדה שלכל אחת ואחד מאיתנו יש תדמית נתפסת (במציאות או באינטרנט) וכולנו מזוהים עם המרכיבים האישיותיים שלנו או עם תכונות אופי מסוימות. זה מתחיל במקום העבודה שלנו, ממשיך בחוג החברתי שלנו, ומסתיים בנראות ובנוכחות שלנו באינטרנט.
האם התדמית הנתפסת שלך נכונה ואמיתית?
האם היא משקפת את ערכי הבידול שלך?
האם היא מקדמת את השגת המטרות והיעדים שלך?
רק האמת האוטנטית כשהיא משווקת במקצועיות ומלווה בייעוץ והדרכה, יכולה לקדם אותך.
בעלי מקצועות חופשיים כמו: אדריכלים, מעצבים, עו"ד, מתווכים וכו', לכולם חשוב היום למתג את עצמם סביב היכולות, הכישורים והשירותים שהם מציעים. השם שלהם הופך להיות לנשוא המותג והערכים האישיים/מקצועיים שלהם הופכים להיות ערכי המותג.
ללקוחות של היום יש הרבה מאוד אפשרויות בחירה ומעט מאוד זמן לקבל החלטות. כמעט בכל התחומים, ההיצע בשוק דומה מבחינת היכולת או האיכות, לכן הערך המרכזי במיתוג נמצא בבולטות – "מהו הערך המוסף שלי ביחס למתחרים בתחום?". תהליכי קבלת ההחלטות של הלקוח הממוצע, מבוססים על תחושת בטן שמקורה בגיבוש דיעה על הנראות הראשונית שלך. בתהליך יצירת מיתוג נדאג שהנראות הראשונית תעביר בדיוק את המסרים הנכונים, כך שתחושת הבטן של הלקוח תהיה מבוססת יותר ומותאמת לערכי המותג שנבחרו.