חפשו אותי בפייסבוק  
052-3595466
משפחה כן בוחרים!
 
מתלבטים אם להקים משפחה בהורות משותפת?
מלאו את הפרטים הבאים ונקבע פגישת ייעוץ ללא התחייבות:
לחלום חלומות ולהגשים אותם!
מיתוג אישי
ייעוץ עסקי
מעבדה מעשית
למיתוג אישי

ניהול קריירה

ליווי ויעוץ להורות משותפת

זה לא פשוט לחיות בזוג, ובעידן הפוסט מודרני זו משימה מורכבת עוד יותר. המבנה המוכר של המשפחה הולך ומשתנה וכוחו כיחידה הולך ונחלש. יחד עם שינויים חברתיים אלה, מתחזק כוחו של האינדיבידואל ומימוש צרכיו הופך להיות המטרה המרכזית. אנחנו מצויים כיום בעיצומו של תהליך בו כמעט כל ההשקפות, האמונות והערכים אודות נשים וגברים, זוגיות ומשפחה עוברים טלטלות ומהפיכות. השינויים שחלו בתפקידי המגדר ובציפיות של המינים זה מזו מטילים גם הם מבוכה, יוצרים קונפליקט ובסופו של דבר הופכים את פעולת המערכת הזוגית/משפחתית למורכבת עוד יותר.

הורות משותפת בין גברים הומואים (יחידים או זוגות) לבין נשים (סטרייטיות או לסביות).
מטרת החיבור שנוצר כאן היא לבנות משפחה אלטרנטיבית שאינה מבוססת על חיים משותפים תחת אותה קורת גג, אינה מבוססת על זוגיות ואפילו אינה מבוססת על אהבה רומנטית. מדובר בקשר ייחודי שמטרתו להביא ילד לעולם ולגדלו יחד בהורות משותפת בשני בתים שונים ובחלוקת זמן כזו או אחרת בין הצדדים.

חיבור זה מזמן לא מעט אתגרים וקונפליקטים המבוססים על מספר גורמים מרכזיים. החיבור בין שני אנשים נפרדים מבוסס על חיבור בין שני אגואים "הנלחמים" על מימוש הצרכים שלהם כאינדיבידואלים. עם הזמן, באופן טבעי, צצים ועולים משברים ברמות קושי שונות. משברים, קונפליקטים, ניגודי צרכים, וויתורים והתפשרויות, הם חלק מאבני היסוד של כל קשר ולכן אין מה לחשוש מהם. חשוב להכיר אותם, להבין מה מפעיל אותם וללמוד כיצד ניתן "לפרק" אותם במקרים מסוימים, או להשכיל לחיות עם הוויתור (הכל כך קשה) של חוסר השלמות של הצד השני במקרים אחרים. כל אחד מאתנו מגיע ממקום אחר ועם ארגז צרכים משלו. קשר איכותי של הורות חייב להיות מבוסס על תקשורת ודיאלוג בנוגע לצרכים השונים ולדרך בה אלו יכולים לבוא לידי ביטוי בקשר ההורות המשותפת.

קשר זוגי להורות משותפת הוא פאזל המורכב מחלקים רגשיים, כלכליים, משפטיים ואישיים. זהו קשר בלתי הפיך כבר משלב מוקדם באבולוציה של הקשר ולכן חשוב לבנות אותו היטב כבר מהבסיס.

אני שמח להזמין אתכם למפגשי ייעוץ ותיאום ציפיות במהלכם תוכלו לעקוף חלק מהמשוכות שבדרך ותקבלו טיפים המבוססים על ניסיון רב בתחום.
 
לקביעת פגישת יעוץ חייגו 052-3595466\