חפשו אותי בפייסבוק  
052-3595466
השינוי מתחיל כאן!
 
מאמינים שאתם מסוגלים ליותר רק זקוקים לקצת עזרה?
מלאו את הפרטים הבאם ונוכל לקבוע פגישת היכרות ללא התחייבות:
 
דרור הדדי | אימון אישי ממוקד
מיתוג אישי
ייעוץ עסקי
מעבדה מעשית
למיתוג אישי

ניהול קריירה

מהו אימון אישי?

 
אימון אישי לאיזון ולהצלחה
מרכז עיסוקו של האימון האישי הוא ביצירת הגשר בין המצב המצוי למצב הרצוי.
בשלב הראשון עלינו להגדיר את מצב הרצוי האופטימלי: היכן הוא מתחיל והיכן הוא נגמר, אילו צרכים הוא נועד לשרת, מאילו ערכים הוא מורכב, אילו חסמים עיכבו אותנו עד היום מלהשיג אותו, אלו משאבים אישיים עומדים לרשותנו, ובעיקר מה לדעתנו יקרה בפועל, כלומר, מה נרוויח כשנגיע ונחווה את המצב הרצוי? (חזון).
 
חופש אינו העדר מחויבות, אלא היכולת לעשות את הדבר הטוב ביותר עבורי ולהתחייב לו. (פאולו קואלו)
 
תהליך האימון האישי (קואוצ'ינג/מנטורינג), משמש כפלטפורמה טובה להשגת מטרות אלה. בסוף התהליך נוכל להתקדם אל העתיד, כשהראייה שלנו ברורה יותר, ממוקדת ומכוונת תוצאה – איזון והגשמה עצמית. אימון לאיזון פירושו לעזור לנו לראות את נסיבות חיינו, להבהיר מה חשוב וחיוני לנו ולעבור מנקודת מבט פאסיבית לבחירה אקטיבית במה שבאמת חשוב ועושה לנו טוב.
 
 
האימון מבוסס על מבנה תהליכי היוצר התקדמות המתחילה בנקודת מבט על המציאות (צרכים, ערכים, חסמים, משאבים), עובר לתכנון, יוצר מחויבות ומסתיים ביצירת פעולה אסטרטגית, איכותית וממוקדת תוצאה.
 
אימון אישי, הוא תהליך בין 12 שבועות לפחות, בהם נפגשים המאמן והמתאמן בקליניקה למשך 75 דקות המתרכזות כולן בצרכים של המתאמן ובמטרות שהוא מציב לאימון. הקואוצ'ינג מביא איתו ארגז כלים גדוש ויצירתי אשר מבוסס כולו על חשיבה תוצאתית ודינמיקה אקטיבית של המתאמן להשגת מטרותיו. במצבים מסוימים יכול המתאמן לבחור להמשיך את התהליך האימון גם מעבר ל12 השבועות הראשונים ולקדם יחד עם המתאמן תהליכים נוספים במציאות חייו.
 
 
תחומי האימון בהם אני מתמקד: בניית מיתוג אישי ויצירת תדמית נתפסת, מנטורינג עסקי (עסקים זעירים/קטנים),  אימון זוגי/אישי ליצירת הורות משותפת ואימון קבוצתי.